Get Adobe Flash player

Prodaja avtobusov




Vse dimenzije

D׊×V

mm

12000×2550×3680

Notranja višina

mm

2138

 Medosna razdalja

mm

5800

Kolotek spredaj / zadaj

mm

2087/1832

Previs spredaj / zadaj

mm

2800/3400

Mini. Oddaljenost od tal

mm

210

Pristop / odhoda konta

°

≥7.5/≥7.5

Mini. Obračalni krog premera

m

25





Specifikacije zmogljivosti

max. Skupna masa

kg

18000

Sprednji / zadnji osi

kg

6500/11500

Masa praznega vozila

kg

13400

Sprednji / zadnji osi

kg

4790/8920

Št. Sedežev

43+1/2+2

Max.hitrost

km/h

100

Povprečna poraba

L/100km

23

Velikost rezervoarja

L

415





Spefikacije vozila

Model motorja

Cummins ISL8.9E5 360

št. valjev

6

Prostornina motorja

L

8.9

Max.moč

ps/rpm

360/2100

Max.torque

Nm/rpm

1600/1200-1400

Gorivo

Diesel

Emisija motorja

EURO V





Podrobnosti vozila

Menjalnik

ZF 6-stopenjski menjalnik

Zračno vzm.

Zračno vzmetenje, 6 zračnih blazin Neoplan os

 Prednja/zadnja os

  Neoplan os

Zavore

Zračni zavorni sistem, spredaj / zadaj disk zavore,

WABCO ABS & ASR,ESP  hidravlični retarder

Volan

ZF servo volan

Pnevmatike

Michelin 295/80R22.5

Posebnost

Avtomatsko mazanje podvozja







Notranjost

Klimatska nap.

 A/C hlajenje kot gretje

Novost

CDS (comfort drive suspension), ECAS  preprečujejo prevračanje

LGS-kamera za nadzor voznih pasov

Sedeži

GRAMMER voznikov sedež

Vogel komfort sedeži

 

Avtomatsko daljinsko odpiranje vseh vrat na avtobusu

Zatemnjena oz. glazirana stekla.

2 zasilna izhoda z vgrajenima ventilatorjama

Video sistem

Multi-disc DVD, 17" LCD×2

Razvetljava

LED stropna razsvetljava, LED hodnik razsvetljava, LED nočna razsvetljava

Sprednje steklo

steklo z odmrzovalcem

Hodnik

Poseben premaz proti obrabi

Drugo

luksuzna armaturno plošča, ročna prtljažna vrata, senčnik,zavesici za sprednji kolesi, digitalna ura z vlagomerom, metalik barva,omejevalec hitrosti


 Opcije
  Elektrilčno odmrzovanje sprednjega stekla
  Pnevmatski prtljažni prostor
  Centralno mazanje
  Spalna kabina
  Aluminijasta platišča
  Hladilnik




Neoplan JONGMAN JNP6126A 

spet vrača udarec in je vsekakor avtobus, ki privlači poglede, tako voznikov kot tudi naključnih mimoidočih. Skoraj povsem navpično naprej nagnjeno vetrobransko steklo, ki se nato prelomi v položno stekleno streho prednjega dela vozila, je nezgrešljiv detajl vozila. Bočna linija se nadaljuje z močno zatemnjenimi bočnimi stekli.

Samodejni gasilni sistem

Neoplan je opremljen s požarnimi senzorji in s sistemom samodejnega gašenja požara v motornem prostoru, katerega lahko sproži voznik s stikalom       na armaturni plošči. Sistem omogoča zaznavanje in pogasitev požara, ko je ta še v začetni fazi, ter tako nudi varnost.

Notranjost

Luksuzni in v celoti usnjeni potniški sedeži v različni barvni kombinaciji ter dva električno zložljiva LCD-zaslona. Razmik sedežev po standardu štirih      zvezdic nudi potnikom obilo prostora za noge in ob skupni dolžini avtobusa 12 metrov še vedno zagotavlja 50 potniških mest. Servisni moduli nad sedeži    so samosvoji – povsem ozki, z vrtljivimi prezračevalnimi režami v prosojni modri plastiki ter na dotik občutljivimi bralnimi lučkami v LED-izvedbi.

Sistemi vozila

O številu elektronskih sistemov, ki skrbijo za udobno in varno vožnjo, nazorno priča že sam katalog vozila, ki kar celo stran posveča razlagi kratic vseh elektronskih pomagal. K udobju potnikov med vožnjo največ pripomore sistem CDS (comfort drive suspension) – gre za vzmetenje z elektronsko nastavljivimi blažilniki, ki preprečujejo vzdolžno zibanje in prekomerno nagibanje vozila v zavojih, s tem pa povečujejo tudi njegovo stabilnost ter skupaj          s sistemom ECAS preprečujejo prevračanje.

LGS-kamera za nadzor voznih pasov, kot je to običajno v avtobusih, deluje neslišno in voznika na vožnjo izven pasu, namesto z zvočnim signalom (ki bi zmotil tudi potnike), opozori z vibriranjem sedeža. Strankam je na voljo tudi radarski prilagodljivi tempomat ACC, pri vožnji po klancih navzdol pa se vključi   še sistem MSC (maximum speed control), ki s samodejnim zaviranjem preprečuje, da bi vozilo prekoračilo največjo dovoljeno hitrost. V serijski opremi avtobusa najdemo tudi elektronski zavorni sistem z zavorno asistenco ter seveda že samoumevnima sistemoma ABS in ASR.

Pred kratkim pa so dodali še multimedijski sistem (CD, DVD, navigacija) s 17 palčnim LCD prikazovalnikom. Celotno ''upravo'' so za nameček odeli v prijazne okrogle vdolbine z obrobami. Sicer pa domišljija pri opremljanju 2-osne različice  ne pozna meja – tu so prestižni jedilni kotički, usnje, kamere        za vzvratno vožnjo in nešteto ambientnih kombinacij (osvetlitev, materiali, oblazinjenje ...). Sodobni turistični avtobus, ki lahko sprejme do 50 potnikov, poganjajo (Euro 5) dizelski motorji, ki za svoje delovanje potrebuje dodatni reagent (AdBlue), z močjo 265 kW in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.